Известие

Collapse
No announcement yet.

При смяна на ролки и ремък трябва ли да се сменя и водна помпа?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • При смяна на ролки и ремък трябва ли да се сменя и водна помпа?

    колеги от скоро имам алфа взех си 156 1.8 тс можели някои да ми каже при смяна на ролки и ремак трябва ли да се смня и водна помпа ако някои знае нека ми пише
    1,8 16v TS 144кс,1998г

  • #2
    Силно желателно е.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Силно желателно е.....
      това при всяка смяна или при покупка на колата се прави
      алфа ромео 156 1.8 тс -на части
      алфа ромео 164 2.0тс -на части
      нисан примера п10 1,6 16в хечбек
      sigpic

      Comment


      • #4
        С ангренажа се сменят и ролките, а помпата си е пак един вид ролка, така че най-добре в кофата.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от starata alfa Покажи съобщение
          това при всяка смяна или при покупка на колата се прави
          Силно желателно е и при двете......особенно при второто, ако е нов внос.......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            и какво толкова ще стане?
            моята не съм я сменял , колата я взех нов внос, караям я вече 67к км, и когато се пречука ще я сменя, да наистина е ролка и има живот, но всеки сам си преценява
            147 JTD

            Comment


            • #7
              Нищо особено няма да стане колега, просто шанса да дадеш едни 100+ лв отгоре за работа е много голям, вместо да минеш само с цената на труда за смяна на ангренажен комплект . У нас се продават много "качествени" резервни части с много "ясен" произход и поради тази причина и водните помпи не правят изключение и много рядко могат да изкарат два цикъла на смяна на ангренажа. Сменяйки и помпата редуцираш риска от някакви непредвидени изненади по ангренажа, а от там изгубено време, пари и нерви.

              P.S Това е същото, като да смениш съединител с нов, а да не смениш лагера. Мисля се досещаш какво толкова може да стане
              Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 23:51.
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                Нищо особено няма да стане колега, просто шанса да дадеш едни 100+ лв отгоре за работа е много голям, вместо да минеш само с цената на труда за смяна на ангренажен комплект . У нас се продават много "качествени" резервни части с много "ясен" произход и поради тази причина и водните помпи не правят изключение и много рядко могат да изкарат два цикъла на смяна на ангренажа. Сменяйки и помпата редуцираш риска от някакви непредвидени изненади по ангренажа, а от там изгубено време, пари и нерви.

                P.S Това е същото, като да смениш съединител с нов, а да не смениш лагера. Мисля се досещаш какво толкова може да стане
                По същата логика, що трябва да си взимаме стари коли с неясен предишен-и собственик, като се продават нови!!!!!
                Не е задължително да се сменя........
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #9
                  Не е задължително, но си е риск, аз например съм сменял помпа на 5 000км от смяна на ангр. к-кт. Доста си е тъпо. Пак разглобяване, зацепване, капаци, шайби, лепене на гарнитурка и т.н. При положение, че помпата е 50-60лв до 80-90 скъпите си направо тъпо.
                  Last edited by code; d.m.y г., 09:08.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #10
                    Аз затва писах че е желателно, не че е задължително......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Те това може да се случи - колата беше чисто нов внос, обслужена от нек`ви майсторчета и резултата:
                      Блокирала водна помпа и понеже за разлика от ролките е със зъби - 8 броя клапани в цилиндрите буталата от 4 станали 5 и мАтора на вторични
                      Attached Files
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment


                      • #12
                        Аз затова (правилно или не) сменям водна помпа ПРЕЗ една смяна на ангренажен комплект вече доста пъти. И аз питах,четох... и реших така.
                        ...
                        155 1,6 TS 16V `96
                        166 2,4 JTD `99
                        147 1,9 JTDm 8V `07

                        Comment


                        • #13
                          Според мен,трябва да се сменяват нужните и задължителни неща.....то ако се почне "ами ако".....затова,свестен човек който разбира,да ти прегледа колата и да ти каже кое има нужда да се подмени с ново..аз така правя.В крайна сметка трябва сам да преценяваш кога колко пари ти се дават и за какво-което е много важно,защото винаги има за какво
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment

                          Working...
                          X